Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

ΟΙ ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΗΝ «ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ»

Αχ αυτός ο όνειρος εσχάτως πολύ με ταλαιπωρεί:
«Είδα ότι ήμουν στον οίκο του Λαέρτη στην Ιθάκη.
Ο Τηλέμαχος μετά από τρικούβερτο μεθύσι
με της μάνας του τους μνηστήρες,
συμμάχησε με αυτούς.
τους ζήτησε μόνον μια χάρη.
το θρόνο του Οδυσσέα αυτός να πάρει.
αυτοί του έταξαν τα πάντα.
με μια μικρή λεπτομέρεια:
Να τους αφήσει για 3-10 χρόνια ανενόχλητους
την «κόκκινη κλωστή» να διαβούν
και στο ιδιαίτερο δώμα της Πηνελόπης να μπουν.
Επικεφαλής οι τρεις μαντραχαλαίοι κι’ οι άλλοι στη γραμμή,
άρχισαν να την βιάζουν κατάφωρα και σαδιστικά χωρίς ντροπή .
κι΄ όταν έφτασαν στη στύση
δεν ηρκούντο στην φυσιολογική συνεύρεση,
αλλά και στην παρά φύσει.

Μετά τη συνουσία, επεδόθησαν σε άγρια ληστεία.
τον ένδοξο οίκο του Λαέρτη τον έκαναν δική τους λεία.
Άλλος πλιατσικολογούσε τα έπιπλα κι’ άλλος τα λάδια,
άλλος τα τρόφιμα κι’ άλλος τα ψάρια,
άλλος τα χωράφια κι’ άλλος τα κοπάδια
άλλος τα αγάλματα και άλλος του γέρο-Λαέρτη την κατοικία
με ακατανόμαστες βρισιές και μοχθηρία.
Ο Τηλέμαχος μεθυσμένος από δόξα και τα μεγαλεία,
όταν πληροφορήθηκε τον ερχομό του Οδυσσέα στο νησί,
κινήθηκε συνωμοτικά με τους μνηστήρες
και τον σκότωσαν σε κάποια ακτή.
Είπαν στο λαό ότι ο Οδυσσέας ήταν άσωτος και σπάταλος
αργόσχολος , της διασκέδασης θηρευτής
και της Ελένης εραστής
Και ο λαός πανηγύριζε . Και ο λαός εδόξαζε τους μνηστήρες.
Και ο λαός φώναζε ζήτω ο Βασιλεύς ! Τηλέμαχε εσύ μας οδηγείς!
Και η Πηνελόπη άνοιξε οίκο ανοχής.
και δεχόταν ξένους επισκέπτες πολυτελείας…»
Και αναλογιζόμουν: Μήπως ο Όμηρος έγραψε λάθος ιστορία ;
Μήπως οι Έλληνες οι « προοδευτικοί» και οι ξένοι της κλεπτοκρατίας
ζούνε στη Νερτερία;
Μήπως η ιστορία πρέπει να γράφει τα μελλούμενα και όχι τα παρελθόντα;
Καημένε Τηλέμαχε που θα βασιλεύσεις στον παρόντα της παγκοσμιοποίησης αιώνα;
Και για να μην τρελαθώ ξύπνησα στο χρόνο τον παρόντα
. *Αμφικτύων
29/4/2010
*Αμφικτύων είναι ο Κωνσταντίνος Χρ. Κωνσταντινίδης, μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου