Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

«ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ

«ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ

Πως σε λένε μικρή μου ; τη ρωτώ
Μου απαντά δειλά-δειλά Δημοκρατία
Πόσων ετών είσαι μικρή; 2.500 ετών .
Την ξαναρωτώ;
Δημοκρατία έχεις αδελφές;
Όχι . Έχω μόνον βιαστές
Ο παππούς μου Σόλων και ο πατέρας μου Κλεισθένης
ήταν ένδοξοι και ευγενείς.
άνδρας μου ήταν ο Περικλής

Από πού κατάγεσαι μικρή μου; είσαι γηγενής
Είμαι Αθηναία γκάγκαρη , νομοταγής
Θεούς μου είχα το Δία , την Αθηνά
και του Ολύμπου τη Διογενή γενιά
Τότε όλοι με εσέβοντο πολύ
σήμερα με έχουν πετάξει στη γωνιά

Μήπως είσαι φιλοκατήγορη και εκ γενετής
μήπως είσαι κακιά και πλαδαρή;
μήπως είσαι ευαίσθητη, φλύαρη και πονηρή
μήπως πάσχεις από αδυναμία και δειλία;
μήπως είσαι ραδιούργα , σεμνή και ταπεινή;
και ξέπεσες στους οίκους ανοχής της εποχής;

Δεν ισχυρίζομαι ότι είμαι ιδανική
όμως από όλες τις άλλες είμαι η πιο καλή
Ποιες εννοείς πανέμορφη μικρή ;
τη λαμπερή Βασιλεία ,
την άγρια Ολιγαρχία ,
την αλητήρια Οχλοκρατία .
Η μόνη που λίγο με ξεπερνά
είναι η εγωίστρια και απόμακρη από το λαό Αριστοκρατία

Έχεις άλλες αδελφές Δημοκρατία;
Εχω μια μόνον αδελφή που ανέφερα πριν
την αλητήρια και άσωτη Οχλοκρατία
που με παρασύρει στα χαμαιτυπεία
πάντα καιροφυλακτεί πότε θα αρρωστήσω
για να μπουκάρει στην πολιτεία
με τη Μίζα, τη Διαφθορά και την Ασωτία
όλα παιδιά της Εξουσίας
και διαλύουν το κάθε εν συντομία
Εγώ με ιδρώτα τα μαζεύω
και αυτές μου καταστρέφουν την περιουσία
φέρνουν στο λαό επαναστατική μανία
έτοιμο να αυτομαστιγωθεί από την απελπισία

Δημοκρατία, διαφθορά και Οχλοκρατία
ένα τσουνάμι γίνανε
και πνίξανε την…Τροία
Δημοκρατία έχουμε
και διαφθορά συνάμα
η πρώτη με την δεύτερη
γινήκαν ένα κράμα

Δεν έχεις άλλες αδελφές ;
Δυστυχώς έχω μόνον βιαστές
Όλοι οι λαοί με θέλουνε δικιά τους
να με βιάσουν προσπαθούν
να πάρουν τα’ όνομα μου

Βάρβαροι, ωφελιμιστές,
ακόμη και δικτάτορες σφετεριστές
με φιλοξενούν στον οίκο τους ανελλιπώς
με βιάζουν σαδιστικά και φρικωδώς
ο καθένας με τα βίτσια του
με δέρνουν με εξευτελίζουν , με φυλακίζουν
και με επαινούν υποκριτικώς

Εκείνο όμως που σιχαίνομαι πιο πολύ
είναι η κλοπή των χρυσαφικών,
των υπαρχόντων και των τιμαλφών
μου λεηλάτησαν το μαγαζί
και με αφησαν γυμνή να ζητιανεύω σε ξένη αυλή

Τον τελευταίο καιρό εξουσιαστές και μεταπράτες
μου φέρονται σαν τους «προστάτες»
με πωλούν στην αγορά σε πλούσιους πελάτες
στην Αθήνα είχα περικαλλή κατοικία
τώρα στο κοινοβούλιο είναι των τρωκτικών η ολιγαρχία
τότε «όστις αγορεύειν εβούλετο»

Τότε υπήρχε πλήρης ανεξιθρησκεία
πριν με δολοφονήσει η ξενόφερτη θρησκεία
έκτοτε έκαναν την κατοικία μου ξένη αποικία
αφού πριν μας έκαναν έρημο Γεδρωσίας
στάνη προβάτων , κατάντησαν του Δήμου την Εκκλησία
*Αμφικτύων
10/9/2010
*Αμφικτύων είναι ο Κωνσταντίνος Χρ. Κωνσταντινίδης ,
μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου