Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Η ΣΤΡΟΦΗ

Η ΣΤΡΟΦΗ

 

Το άρμα τρέχει ξέφρενο προς το γκρεμό

ο αναβάτης έχασε τον έλεγχο πάει   στο χαμό

είναι βέβαια έμπειρος

έχει καλό ιστορικό στην αρματοδρομία

το μαύρο άλογο τρέχει αφηνιασμένο σαν τρελό

και  προβαίνει  σε   γενοκτονία

 

Ο αναβάτης  να το τιθασεύσει αδυνατεί

το άρμα οδηγείται σε μονοπάτι  απωλείας

το μαύρο άλογο  έγινε αφεντικό

και πήρε δολίως τα ηνία

ο αναβάτης αδύναμος να  αντιδράσει

κοιτάζει έντρομος την άβυσσο  με φοβία

 

Προσπαθεί να το τιθασεύσει

του κάνει παρακάλια του δίνει  

υποσχέσεις

λυπήσου την οικογένεια μου

αν χαθώ εγώ θα χαθούν και τα παιδιά μου

δεν σου χρωστάω τίποτα να με καταστρέψεις

όμως εκείνο πέρα βρέχει

 

Πιο σιγά πιο μαλακά σε τούτη την κατηφόρα

πάμε στο γκρεμό  στων ληστών τη Χώρα

σίγουρα με  οδηγεί στον  Προκρούστη  στην Κακιά Σκάλα

με πάει για διαμελισμό και για κρεμάλα

κομματάκια το κορμί μου  θέλει να   κόψει

στους ληστές σαν λύτρα να  πληρώσει

 

Το μαύρο άλογο το αφηνιασμένο

στην κλειστή στροφή το αναμένω

τότε το ξεκαβαλικεύω

με επιδέξιο χειρισμό το άσπρο άλογο ιππεύω

πριν το μαύρο με γκρεμίσει

εγώ ο αναβάτης του έχω και πάλι τα ηνία αποκτήσει

και το άρμα στην ευθεία φέρνω

 

Στης Ευρασίας τα λιβάδια το οδηγώ

άλλους   αναβάτες συναντώ να συναγωνιστώ στην αρματοδρομία

τα παιδιά μου παίζουν  με την 'αρκούδα' και τον 'κίτρινο

δράκο' στο οικουμενικό  φιλειρηνικό   πάρκο

 στην αιθρία

του Μπάρμπα Σαμ η μαύρη  φοράδα

να μας επιτεθεί  αναμένει

ακόμη και στο βάραθρο πούνε πεσμένη .

 

Αναβάτης είναι ο κυρίαρχος λαός

μαύρο άλογο οι ολιγάρχες και η κλεπτοκρατία

αυτοί εξόκειλαν το άρμα στο γκρεμό

ο λαός πήρε και πάλι τα ηνία της εξουσίας

γλύτωσε η χώρα από το χαμό  όταν βρήκε την

Ελευθερία

 

*Αμφικτύων

10 / 8 /2014,

*Αμφικτύων είναι ο υποστράτηγος ε .α  Κωνσταντίνος Χρ. Κωνσταντινίδης,

Συγγραφεύς, μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών

http://amphiktyon.blogspot.com/


http://www.facebook.com/amphiktyon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου