Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩ

 

Ανήκω στο κόμμα του Κολοκοτρώνη

το γυμνό σπαθί του ακόμη  με  εμψυχώνει

τα κόμματα  τα    έφτιαξαν για να μας διχάζουν

και   να μας  τυφλώνουν

Ελλάδα μου οι πολιτικοί σου σε ξεπουλάνε

 και σε  σκλαβώνουν

 

Με ανυψώνει  η Ελληνική Ιστορία και Προϊστορία

οι άσπονδοι εχθροί την ονόμασαν «Μυθολογία»

όμως μην πιστεύεις τα ψέματα  που λένε στα σχολεία

εκείνη είναι αχρονολόγητη λόγω  πολυκαιρίας

Ελληνική  είναι και θα μείνει η Μακεδονία

 

Βρίσκεις  μια μαγεία στου Αλέξανδρου την εκστρατεία

σε εξανθρωπίζει και σε μορφώνει χωρίς θεοκρατία

σε άλλους κόσμους φανταστικούς σε  ανυψώνει

από την αρνητική ενέργεια  της σήμερον

σε ξαλαφρώνει

 

Στα  στενά του Δράμαλη μας έχουν στριμώξει

κάλπικη  κατάντησαν  την πληροφόρηση

και   γνώση

η γνώμη μας  ουδόλως σήμερα μετράει

διάλογος  και ελευθερία λόγου διεθνώς κατρακυλάει

 

Δεν πρέπει να σε επηρεάζει το σημερινό σκοτάδι

κάποιο  φως μέσα μας φέγγει των προγόνων το λυχνάρι

και αυτοί πασχίζουν   να  μας το σβήσουν

σαν να είμαστε πρόβατα  στο μαντρί να μας  κλείσουν

 

Μου είπαν ότι πάσχω από ρατσισμό

επειδή την πατρίδα μου όντως αγαπώ

όμως δεν πάσχω   εγώ από ξενοφοβία

μου έχουν προσβάλλει την φυλή

την δεύτερη πατρίδα μου  την Μακεδονία

από εξευτελισμό πάσχω και  πολεμώ  μετά μανίας

 

Μου λένε ότι είμαι ατίθασος και αιρετικός

επειδή έχω γνώμη και είμαι από αυτούς διαφορετικός

με θέλουν σκλάβο, βάρβαρο και υποτακτικό

να   προσφέρω όπως ο Θησέας στον Μινώταυρο

φόρο υποτέλειας, τα’ ακούς Τοτό ;.

 

Το  «Αμύνεσται περί πάτρης»   το έκαναν ρατσιστικό

την εσχάτη προδοσία  έγκλημα αποδεκτό

έτσι προστάζει η νέα τάξη των σιωνιστών

παραδώστε  στον ολιγάρχη το δίκιο των πολλών

 

«Μία είναι η πατρίδα και μοναδική»

ένας ο «εκλεκτός λαός» και κατοικεί στο Ισραήλ

όλος ο λοιπός κόσμος είναι ‘μαζοπολτός’

έθνη και πατρίδες  είναι  παρελθόν

 

Πέρασαν από τη γη σου σύμμαχοι και εχθροί

λεηλάτησαν τον πλούτο σου

δεν άφησαν χλωρό κλαρί

τώρα έβαλαν στο μάτι τον Πολιτισμό σου

και την Ιστορία

όμως λησμόνησαν ότι «μία  η Μακεδονία»

και  « είναι Ελληνική»

 

Μακεδονία  μου πολύ σε αγαπώ

ακόμη και ρατσιστής αν χαρακτηριστώ

οι μόδες   παρέρχονται και οι  σφετερισμοί

εσύ μένεις αθάνατη «χώρα του Αλεξάνδρου»

 εσαεί

 

*Αμφικτύων

20/9/ 2014

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,

Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

http://amphiktyon.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου