Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

ΟΧΙ –ΝΑΙ : ΚΑΙ ΤΟ ΡΩΤΑΣ ΡΕ ΚΟΥΝΕΝΕ;


               ΟΧΙ –ΝΑΙ : ΚΑΙ ΤΟ ΡΩΤΑΣ ΡΕ  ΚΟΥΝΕΝΕ;

 

Σφόδρα είμαι προβληματισμένος

  το ΟΧΙ και το ΝΑΙ  μέχει μπλεγμένο

κάποιον θέλω ειδικό

να μου  δώσει  το σωστό

 

Αν ΝΑΙ ψηφίσω

στο Σόιμπλε, Λαγκάρντ, Μαρκέλα δωράκι θα χαρίσω

Ψηφίζω ΟΧΙ

 Ηθικά στριμώχνω την τοκογλυφική Ευρώπη

 

 Αν ΝΑΙ ψηφίσω

  ΓΑΠ και Σαμαροβενιζέλους θα ενισχύσω

θα τους  αθωώσω στην συνείδηση του λαού

 και  την εσχάτη προδοσία τους θα  ανταμείψω

Ψηφίζω ΟΧΙ

την Εθνική Ανεξαρτησία να μου  κατοχυρώσει

 

Αν ρίξω ΝΑΙ

κι’ άλλα μνημόνια βάλε Σόιμπλε «νονέ»

Ψηφίζω ΟΧΙ

να αλλάξει η άδικη και αντιδημοκρατική  Ευρώπη

Αν ρίξω ΝΑΙ

 στην ανθελληνική  συμμορία συναινώ των Ντάισεμπλουμ, Γιουγκέρ

Ψηφίζω ΟΧΙ

φρουρός της Ευρώπης ο Έλληνας στρατιώτης

 

Αν ρίξω ΝΑΙ

είμαι ναιναίκος προσκυνημένος κουνενές

Ψηφίζω ΟΧΙ

  την ψυχή του Έλληνα

  έχετε  με τις Γενοκτονίες σας ματώσει

Δαγκωτό  ρίχνω το κοσμοϊστορικό ΟΧΙ

Λευτεριά και Δημοκρατία να μου δώσει.

*Αμφικτύων

1/7/2015

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,

Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

http://amphiktyon.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου