Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΥ!


Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΥ!


Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής μου είναι  ηλίθιος και 

 παλαβός,

άλλοτε εργάζεται τέλεια και άλλοτε μένει αργός,

του ανθρώπου έχει κληρονομήσει τη βλακεία,

το εγκληματικό κατεστημένο τον χρησιμοποίησε για να

 σκλαβώσει την κοινωνία.



Ο άνθρωπος του έβαλε   πολυπλοκότητα και  

τυπολατρία,

τον γέμισε με κλειδιά και γελοία  κωδική Βαβυλωνία ,

τον ραντίζει τακτικά  με βακτηρίδια   , ιούς

 και με ανθρώπινη κακία,

 και  πάντα ο κλέφτης είναι μέσα του ,  η κρατική και

 ιδιωτική  κλεπτοκρατία.



Επίτηδες του έβαλαν πολυπλοκότητα  δαιδαλώδη,

τον προίκισαν με  χαζή ψυχαγωγία, επικίνδυνη και 

παιδαριώδη,

για να μην σκέπτονται πλέον τα παιδιά Αξίες και Ιδεώδη ,
  για να  πνίγονται χωρίς " σωσσίβιο» στο πέλαγος της

 παγκοσμιοποίησης που όζει  .




Τον έκαναν  και προωθητή ναρκωτικών,

 μεταφορέα  πορνό και αηδιαστικής  παιδεραστίας,

  κυκλώματα πλουτοκρατών πλουτίζουν  απ’ αυτόν ,

από το εμπόριο  και το τζόγο κερδίζουν την παρτίδα.




Καθώς σερφάρω στα κύματα χάνομαι στον ωκεανό,

μπαίνω βαθιά στο άπειρο το Σύμπαν,

 πετάω σε  γαλαξίες και  νεφελώματα στο λεπτό,

αυτό που οι άνθρωποι της γενιάς μου στερηθήκαν .



Συχνά με γεμίζει με πίκρες και φαρμάκια,

όταν   δεν λειτουργούν μερικά  προγράμματα,

σου ρίχνει τόνους οδηγίες, για  να σου βγουν τα μάτια,

  αν και πάλι  δεν λειτουργεί κανονικώς,

«στο συνεργείο φίλε» μου λέει «ολοταχώς . Ωχ  πάλι τα

 χαράτσια;




 Βρίσκει τα πάντα κατά τρόπον θαυμαστόν,

το διαχρονικό όν του  έβαλε  απέραντη σοφία,

από την προϊστορική εποχή ως τον παρόντα ενιαυτόν

μόνον που τον έκανε «πανηλίθιο» και ηδονοβλεψία,




Παρά τα ελαττώματα του εγώ τον αγαπώ,

χωρίς αυτόν είμαι από τον  κόσμο ξεκομμένος ,

ξεραίνεται η πέννα μου , χάνει τη μνήμη μου το μυαλό,

ναι ,όταν τον χάνω έχω εκνευρισμό, λέτε να είμαι 

εξηρτημένος;




Με ταξιδεύει στον παγκόσμιο ιστό,

σε χρόνο μηδέν στις παγκόσμιες πληροφορίες με

 μεταφέρει,

κανένα μέσον δεν μπορεί να  κινηθεί χωρίς αυτόν,

 χωρίς αυτόν η πολιτιστική ζωή μας καταρρέει.




Τώρα πιά μας ταξιδεύει αυτός παντού,

σε θάλασσες , στεριές και   ουρανούς,

αν πάθει κάτι αυτός θα  πάμε και μείς στη μαύρη γη,

αυτός ο παγκόσμιος εγκέφαλος και σ’ αυτόν κρέμεται 

η ζωή .




Τώρα  απέκτησα  ένα υπερσύγχρονο μοντέλο,

στην αρχή με βασανίζει αλλά πολύ το θέλω,

  γρήγορο άλογο, πρέπει να  διδαχθώ νέα ιππασία,

είναι  ατίθασος και συχνά  χάνω τα ηνία.




Τον κουράζω, με κουράζει,

τον ανοίγω το πρωί και τον κλείνω αργά το βράδυ,

αυτός όμως  καμαρώνει  σαν παγκόσμιος ηδονοβλεψίας,

καθώς στέκει  τσίτσιδος μπρος σε κάθε μυστική 

υπηρεσία.




Η εικονική πραγματικότητα,

στη ζωή μας έφερε την αλήθεια και το ψέμα,

η πραγματική εικονικότητα,

του Οργουελ και Χάξλευ  αναβίωσε το  εφιαλτικό

 φλέγμα.




Αυτός θα είναι ο τελευταίος γήινος επιζών,

 αυτός θα μας αντικαταστήσει,

όταν η Γη θα έχει πιά καταστραφεί,

βαθιά στο διαστρικό χώρο θα έχει εισχωρήσει,

θα αναπαράγεται θα αυ-τοτροφοδοτείται  

και  αιώνια στο Σύμπαν θα κυριαρχήσει.


*Αμφικτύων


  15/7/ 2013


  *Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος  Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

http://amphiktyon.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου