Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΑΓΝΩΣΤΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ…

ΑΓΝΩΣΤΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ…

Πως χάθηκαν τα ίχνη σου Άγνωστε Στρατιώτη ;
 σημεία ζωής εδώ και καιρό γιατί δεν έχεις δώσει;
μήπως είσαι σκόπιμα από τους εχθρούς κρυμμένος;
   με τα φερσίματα μας μήπως  είσαι θυμωμένος;

Όχι ! Ζω κοντά σας, δεν είμαι πεθαμένος,
 ούτε πουθενά κρυμμένος,
στα Ιλίσια Πεδία  με την Δόξα ζω  ερωτευμένος ,
 προνόμιο για κάθε  Έλληνα ή ξένο διακεκριμένο.

Φοβάμαι των ζωντανών το φέρσιμο,
γιατί θέλουν ως είδος αναλώσιμο να με απορρίψουν,
   κομματική μαριονέτα να με περιφέρουν και να με γελοιοποιήσουν,
  εγώ όμως δεν είμαι είδος εμπορεύσιμο.

Μπορεί να είμαι ο αρχαίος Έλληνας οπλίτης,
ο Μαραθωνομάχος γενναίος Εχετλαίος,
 το όραμα στο Μαραθώνα του βασιλιά Θησέως,
ή ο Σαλαμινομάχος ναύτης που  σφράγισα των Αθηνών τη  Νίκη,
μπορεί να είμαι και ένας  σύγχρονος Ιερολοχίτης.

Μπορεί να είμαι ο ήρωας μαχητής της Αλβανίας ,
 ο αεροπόρος που  νίκησε τα Ιταλικά αεροπλάνα στην αερομαχία,
μπορεί να είμαι και η Ηπειρώτισσα γυναίκα ,
που κουβαλούσε τρόφιμα και πυρομαχικά στην Πίνδο και Ερσέκα.

Μπορεί να είμαι ο υπερασπιστής της Γραμμής Μεταξά,
εγώ που  είπα το ΟΧΙ στον Μουσολίνι και στον Ναζιστή Γερμαναρά,
μπορεί να είμαι κάποιος χορταριασμένος τάφος στο Τεπελένι,
που τα οστά μου  έμειναν όρια διαχρονικά,
 στη Βορειοηπειρωτική γη  την καθαγιασμένη.

Μπορεί τα κόκκαλα μου ν’ ασπρίζουν στα βάθη των ωκεανών,
όταν μετέφερα τα φορτία της Ελευθερίας των Εθνών,
  τότε που τορπιλίστηκε το πλοίο μου  ανοιχτά των Αζορών,
ματαίως  παλέψαμε με τα κύματα   αλλά μας  ρούφηξε ο βυθός.

Μπορεί να είμαι κάποια Γαλλίδα  Ζακλίν Ντε-Ρομιγύ
 του Ελληνισμού η αοιδός,
ή κάποια  με Ελληνική ψυχή σαν τη Σιμόν Λε-Μπαρόν ,
 μπορεί και κάποιος  Ελληνολάτρης  του διαφωτισμού ,
 με ανοιχτό μυαλό,
 ή κάποιος αρχαιολόγος- καθηγητής  των κλασσικών σπουδών.

Μπορεί να είμαι και ένας  ερευνητής,
που έφερα στο φως τα μυστήρια του σύμπαντος και της ζωής,
μπορεί να είμαι και κάποιος επιφανής, ή άσημος ομογενής,
που μάχεται υπέρ πατρίδος σ’ όλη του τη ζωή.

Ασφαλώς, είμαι ο Άγνωστος Στρατιώτης στα θεμέλια της Βουλής,
που τον βεβηλώνουν οι 300,
«αν κάποτε κατέβει των Θερμοπυλών το Άγημα» να τους πεις ,
«θα τους πάρει και θα τους σηκώσει»!!

Μπορεί να είμαι και οι εθνικοί ευεργέτες,
όχι όμως στην πλειονότητα τους  οι ηττοπαθείς Έλληνες ηγέτες,
οι πρώτοι έχουν τον έπαινο του Έθνους εσαεί,
και οι τελευταίοι   όνειδος, κατάρες και εθνική κατακραυγή!
                                                                                                     
Μπορεί να είμαι και ο Μίκης Θεοδωράκης,
που σαν νέος Τυρταίος σαλπίζω:«Έλληνες ξυπνήστε από την Ατη»
«αφυπνισθείτε τώρα από τον θανατική των μνημονίων νάρκη»
  «να καμακώσουμε το θεριό που μας ποτίζει με φαρμάκι»

Είσαι και συ , είμαι κι’ εγώ και ο καθένας εξ ημών
άνθρωπε του διαδικτύου,
που γράφουμε τους χρησμούς μας σαν την Πυθία του Μαντείου,
γνώριζε ότι  έγινε  γενοκτονία και  ανατροπή,
  ο Απόλλων έχει στον κόσμο επιστρέψει,
  νέο  Πνεύμα κομίζει ο Ελληνισμός   επί της  Γης
και ο επαναστατικός άνεμος τα πάντα θ’ ανατρέψει.        

  *Αμφικτύων
  22/7/ 2013
 
  *Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου