Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 

Σήμερα η σύντροφος μου έχει τα γενέθλια της

όλων μας οι ευχές  είναι κοντά της

 συμπίπτει με  την πτώση της Βαστίλης

εγώ στο πνεύμα αυτή στην ύλη

 και οι δυο μαζί   του σπιτιού γυρνάμε  το σφονδύλι

Από καρδίας της ευχόμαστε να τα εκατοστήσει

και να τα ξεπεράσει

εξήντα και πλέον χρόνια κράτησε παιδιά και σπίτι

και την έχουμε κουράσει

έχουμε συγκερασθεί σε μιά φύση και σε μιά ψυχή

δύσκολα ο χρόνος να μας χωρίσει σε τούτη τη ζωή

Δεν έλλειψαν φυσικά και οι φιλονικίες

χωρίς να μολύνονται από μίση και κακίες

το  φέρω βαρέως που ως τώρα δεν της είπα   «ευχαριστώ»

πάντα δουλειές της  φορτώνω και την  παρατηρώ

γιατί όποιος δρα κάνει λάθη

αλάθητος παραμένει μόνο ο ακαμάτης

Σαν υποζύγιο  σύρει του σπιτιού το κάρο

με την παρουσία της  την οικογένεια φωτίζει σαν φάρος

και τις πιό δύσκολες στιγμές σ’ αυτή δεν  έλλειψε το θάρρος

σε κάθε μέλος της οικογένειας  ελαφρώνει το βάρος

Σαν την μέλισσα έρχεται καθημερινά φορτωμένη

ακούραστη αεικίνητη ποτέ δεν την είδα  απελπισμένη

πάντα αισιόδοξη πάντα  επιτυχημένη

ο πανδαμάτωρ χρόνος την έχει τελευταία

λίγο τσακισμένη

λίγα τα λόγια της πολλά τα έργα της και μετρημένη

Ολο το φορτίο αυτή έχει αναλάβει

εμένα  με απαλάσσει και βάρη δεν μου   βάζει

έτσι μπόρεσα το έργο μου να ολοκληρώσω

αυτή στην οικογένεια και εγώ κάτι στην κοινωνία να δώσω

Με ρουμελιώτικη ρίζα δυναμική γυναίκα

που σαν αυτή δεν  αξιζουν    πέντε-  δέκα

με έμφυτη εξυπντάδα προικισμένη

στην   παιδεία των παιδιών σαν λέαινα  στάθηκε

αφοσιωμένη

Αυτή στα ψώνια και στο σπιτικό

εγώ  ξωμάχος    στο στρατό

περάσαμε τα χρόνια μας αρμονικά

κάναμε σπίτι βγάλαμε δύο λαμπρά   παιδιά

εγγόνια τώρα χαιρόμαστε με αυτά

από το υστέρημα μας δημιουργήσαμε το κατά δύναμη

ελεύθεροι να  είμαστε  και  αυτοδύναμοι

Ζήσαμε μετρημένα αλλά σαν πλούσιοι

δεν μας δελέασαν τα πλούτη ούτε  θέσεις και οι  «περιούσιοι»

ταξιδεύσαμε στο κόσμο  σε Ευρώπη , Αμερική, Ασία

Αφρική και Κίνα

χαρούενη κάναμε ζωή στην επαρχία και στην Αθήνα

Εκείνο που τώρα αποζητώ  από τον νεφεληγερέτη  Δία

πρώτος να φύγω εγώ  από την συμβία

γιατί άν παρ’ ελπίδα γίνει το άλλο

το κενό που θα μου αφήσει θα είναι  πολύ μεγάλο

δεν θα μπορέσω πέρα μόνος  να τα βγάλω

Πολύχρονη  για τα γενέθλια σου αγαπημένη μας Φανή

του χρόνου όλοι μαζί και τίποτα άλλο

Αμφικτύων

14/7/ 2020

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντινίδης Κωνσταντίνος

Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

amphiktyon@gmail.com

http://amphiktyon.blogspot.com/

http://amphiktyon.org

Όποιος επιθυμεί  να διαγραφεί να επιστρέφει το παρόν με την   ένδειξη «διαγραφή»«σύμφωνα με το άρθρο 14 του νόμου 2672/98

ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου