Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ ΛΗΣΤΕΙΑ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ ΛΗΣΤΕΙΑ

Στη χώρα των Γριμάλντι, στο Μονακό,
ο διεθνής πλούτος συμβιώνει με την κλεπτοκρατία
εκεί πρίγκιπες, μεγιστάνες, τζογαδόροι, δεν είναι μυστικό
εκεί και στις Βρυξέλλες η διεθνής Μαφία

Εκεί οι λωποδύτες μιμούνται τ’ αφεντικά
αλλιώς δεν παίρνουν «άδεια λωποδυσίας»
κάνουν το μεγάλα κόλπα στα τυφλά
σε άτομα –όπως οι αθώοι Έλληνες-με μειωμένη παρατηρησία

Γέμισε ο κόσμος λωποδύτες
χάκερ και τραπεζίτες -αγιογδύτες
τοκογλύφους και διεθνείς κοπρίτες
πάλι μου έφαγαν το πορτοφόλι στο άψε-σβήσε

Στη στρίμωξη του …..τραίνου
δια των πέντε δάχτυλων το πορτοφόλι παίρνουν
χωρίς εκδορά σε γδέρνουν
ψυχολογικό όλεθρο με τα μνημόνια σπέρνουν

Δεν είναι μόνον τα λεφτά που σου ξαφρίζουν
πιστωτικές κάρτες και ομόλογα κρατικά
χάνεις αξιοπρέπεια και εθνική κληρονομιά
τελικά τον εγκέφαλο σου απορυθμίζουν

Επειδή την έχω πάθει δις
η οδύνη μου πολύ μεγάλη
σας συμβουλεύω όχι πορτοφόλι στο εξής
εστέ αυτάρκεις για να μην καείτε στου λωποδύτη το ‘μαγκάλι’

Του τραίνου όμως η μεγάλη ληστεία είναι άλλη
έγινε στην μεταπολίτευση και μετά
Εβραιοκρατία, 4ου Ράιχ με Μνημόνια του σατανά
μου έκλεψαν Εθνική Ανεξαρτησία, ελπίδα και λεφτά

Αν όμως την πατήσετε όπως εγώ
μην στενοχωρηθείτε , μην απογοητευθείτε
ελογχεύει κάποιο εγκεφαλικό,
για να κερδίσετε τη ζωή Αγωνισθείτε!!

Δεν είναι τόσο η χρηματική αξία
όσο η απροσεξία και απώλεια της Εθνικής Ανεξαρτησίας
ο διεθνής περίγελως και η καζούρα! Πάλι ο Έλληνας στη χασούρα;
Ιδού!!... ο Ξέρξης που κέρδισε τη ναυμαχία της Κυνοσούρας

Η γενιά μου ανήκει στον παλιό καλό καιρό
ζουν ακόμη μερικές σκιές , οι πιο πολλοί είναι φευγάτοι
όταν ο Πλούτωνας με διατάξει,
έχω στο στόμα τον τελευταίο οβολό, στην Αχερουσία να με περάσει
Έλληνα τον ΑΓΩΝΑ, τον ΑΓΩΝΑ και στον Αδη μην ξεχάσεις

Αμφικτύων
17/4/2011
*Αμφικτύων είναι ο Κωνσταντίνος Χρ. Κωνσταντινίδης, μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com/

«Η μεν γαρ ποίησις μάλλον τα καθόλου, η δε ιστορία τα καθ’ έκαστον λέγει»- Αριστοτέλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου