Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Ο ΑΥΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ



Ο ΑΥΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ

Του *Αμφικτύωνος

Αν δεχθούμε αυτά που λένε οι ειδικοί

ηλεκτρόνια και σωματίδια κάπου στο μακρινό σύμπαν

έχουν τα «αντί»

τότε γιατί να μην δεχθούμε ότι αυτό ισχύει και για μας

να έχουμε το άλλο μας ΕΓΩ στο αντι-σύμπαν

με μόνο μία διαφορά, αυτό είναι άυλο , πνευματικό ,

ενώ το δικό μας υλικό



Ο άλλος κόσμος σαν τον δικό μας

είν’ άυλος και φανταστικός

τα ίδια χαρακτηριστικά έχει με εμάς

δικό μας αντίγραφο είναι πιστό

εκεί δεν ισχύουν τα λεφτά

είναι ο καθρέφτης ο δικός μας

ο άλλος εαυτός μας



Κανείς δεν γνωρίζει

αν είναι από ύλη ή αντιύλη

αν καλύτερος είναι από το δικό μας

άυλος ή υλικός

υποθέσεις γίνονται προς το παρόν

οι αρχαίοι πρόγονοι μας ήξεραν περισσότερα γι’ αυτόν





Αυτή τη στιγμή που μπαίνω στο χειρουργείο

ο άλλος μου άυλος εαυτός

είναι κι’ αυτός ξαπλωμένος σε άυλο φορείο

πάσχει όπως κι’ εγώ

και τον περιποιείται ο ίδιος νοσοκόμος και γιατρός;



Δεν ξέρω αν φταίω εγώ ή αυτός

αν εγώ τον πήρα στο λαιμός μου

με τον υλικό μου εαυτό!

αν εγώ φταίω με τα παθήματα μου

κι’ αν φταίω εγώ , ταπεινά συγνώμη του ζητώ



Τακτικά τον βλέπω στα όνειρα μου

ανεξήγητα φαινόμενα συναντώ

σαν να υπάρχει πλάι μου κάποιος σύντροφος μου

λέτε να είναι πιο προηγμένος πιο πνευματικός αυτός;



Όταν η άυλη ψυχή

χωρισθεί από το σώμα

μπορεί μ’ αυτόν να ενωθεί

στον κόσμο τον ιδανικό

που έχω ονειρευθεί; υπόθεση κάνω ταπεινή!



Παρατηρώ ότι αγέραστη με τα χρόνια μένει η ψυχή

ακόμη και όταν το σώμα από αρρώστιες φθαρεί

αυτή μυρίζεται τη φθορά

να δραπετεύσει θέλει στα στερνά

που όμως να πάει ποθεί;

στον κόσμο της αντιύλης ή στο πουθενά;



Αυτοί τρέφονται με πνεύμα

ποσώς τους ενδιαφέρουν η οικονομία

και τα υλικά αγαθά

μήπως αυτοί μας ενέβαλαν την ιδέα

να παραμελήσουμε τα υλικά αγαθά;



Αν είναι έτσι ετοιμασθείτε παιδιά

να αποδημήσουμε στο υπερπέραν

εκεί που δεν χρειαζόμαστε λεφτά

που δεν υπάρχει πραγματική οικονομία,

τοκογλύφοι , κλέφτες , ψεύτες και τρωκτικά!!!



Υπάρχει όμως και μια άλλη λύση

βολική

να κρατήσουμε την πραγματική οικονομία ζωτική

να βάλουμε τους εκμεταλλευτές κοπρίτες

στα δεσμά στη φυλακή

να ζήσουν τελικά τα υλικά σώματα μας

σε μια Ελλάδα ζωντανή

και άσε τους Βρυξελλάριους να παίζουν το ίδιο βιολί!



Μήπως εμείς με τους πολέμους μας τους φέρνουμε χάος και αταξία;



μήπως με την ύλη τους μολύνουμε την πνευματική Αταραξία;


μήπως τους ταράζουμε την ατελεύτητη Αρμονία;


μήπως με τον ευδαιμονισμό μας τους διαταράσσουμε την αιωνία Ευδαιμονία;


μήπως αυτοί μας στέλνουν μηνύματα να σταματήσουμε τους πολέμους , κρίσεις και δυστυχία;


για να επανέλθουμε στην ψυχοπνευματική ανέλιξη


της Αυτάρκειας, Λιτότητας και Οικολογίας;


στον «καλόν κ’αγαθό» πολίτη με την αρχαιοελληνική παιδεία;





*Αμφικτύων

13/5/2012,

*Αμφικτύων είναι ο υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Χρ. Κωνσταντινίδης, Συγγραφεύς,

μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών

http://amphiktyon.blogspot.com/


















































































































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου