Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Ο ΚΒΑΝΤΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

 
 

Ο ΚΒΑΝΤΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

 

Άλλη η δική μου  επιθυμία

άλλη η  του υπολογιστή

εγώ ταχύτητα του ζητάω πιο πολλή

κι’ αυτό το τέρας   στυλώνει τα πόδια

και με καθυστερεί

 

Δυό-τρεις εντολές ταυτοχρόνως

 μπερδεύεται  και του φέρνουν τρόμο

και αρχίζει τα παραπατήματα

και  τότε  εγώ …βλαστήματα

 

Άλλο πάλι μπλέξιμο με τα κλειδιά

έτσι μου έρχεται να προσλάβω κλειδαρά

συχνά μου  γράφει: απόδειξε ότι «είσαι εσύ»

άνοιξε τα στραβά σου κυρία Google  να με δεις

αφού στενά ξέρω ότι με παρακολουθείς

 

«Κυάμων απέχετε» είπε ο Πυθαγόρας

και ο δικός μου έφαγε πολλά «κουκιά»

(cookies τα λένε τώρα)

γιατί τα  θεώρησε οπώρας

κόκκινη κάρτα η Google μου   βάνει

και βάλθηκε να με τρελάνει

 εσύ μη χολοσκάς όλα ο χρόνος θα τα γιάνει .

 

Μη μας παριστάνεις την παρθένα

με  ύποπτο λογισμικό  τα ΑΡΤ’ς πασπαλισμένα

ο «μεγάλος αδελφός» μας παρακολουθεί καμουφλαρισμένα

ακόμη και ποιος πέρδεται ! τι σε  ενδιαφέρει εσένα;

 

  Παιδιά τούτος ο υπολογιστής μας κλέβει

την αρπαχτή αύξησε  και μας μακελεύει

όπλα στους  οπλέμπορους  έδωσε στους πονηρούς μαχαίρι

στον καναπέ οι γέροντες στα κινητά  οι νέοι

    τη ψαλίδα άνοιξε  στου ισχυρού το χέρι 

 κι’ ο γαμψομύτης Οβριός με τα φρικτά μνημόνια  

μας  τα παίρνει

 

Καιρός να φτιάξουμε υπερυπολογιστή Κβαντικό

με την ταχύτητα του φωτός να  τρέξει

περισσότερη  ελευθερία και λιγότερο  αδικία

 ο άνθρωπος να δρέψει

  σε νέους κόσμους διαστημικούς να  ταξιδεύσει

να τρέχει σαν τα νετρίνα και να τα υπερβεί

έτσι θα σταματήσω να τον βρίζω

 όταν αυτός κωλυσιεργεί

*Αμφικτύων

21/10/2015

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,

Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

http://amphiktyon.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου