Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΜΑΣ


  ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΜΑΣ

 

Και ξάφνου παρουσιάζονται  μπροστά μου

  παράξενα σωματίδια που έχω μέσα μου σιμά μου

  ήταν αόρατα και τα αγνοούσα

    νόμιζα ότι ήμουν σάρκα και οστά

 τα μικροσκοπικά  δομικά μου υλικά  περιφρονούσα

όμως οι πρόγονοι μου (Δημόκριτος, Λεύκιππος κ.α)

με προειδοποιούσαν από  παλιά  

 

Αιωρούνται τριγύρω μου σαν περιδίνηση μου

όλα τα χρόνια τα έχω στη δούλεψη μου

καθένα στην αποστολή του μπλεγμένα

μποζόνια, γλουόνια, φωτόνια όλα μαζί ενωμένα

 και χωρισμένα

 

Αυτά καθορίζουν τη ζωή μου

  ρυθμίζουν το σώμα μου και την ψυχή μου

 τα δύο  αόρατα μόνο το φωτόνιο βλέπει η όραση μου

     το  συννεφάκι τους όταν διαλυθεί

χάνω τη ζωή μου

 

Το νέφος μας ανιχνεύεται μόνον  στην Ελβετία

    μας τα προμήθευσε η συμπαντική  δημιουργία   

είναι ο πηλός  του Προμηθέα  της Ελληνικής Αρχαιολογίας

ζούμε μια πρωτόγνωρη  άκρως συγκλονιστική εμπειρία

 

Με της επιστήμης το  πλοίο

πλέουμε στο συμπαντικό ωκεανό των σωματιδίων

Μάζα- Δύναμη- Φως: αυτό το θαυμαστό τρίο

  στηρίζει του κόσμου το μεγαλείο

ζούμε σε ένα πανέμορφο κόσμο αποκαλυπτικό

χωρίς αυτά το σύμπαν δεν θα ήταν υπαρκτό

νέοι  το Κουτί ανοίξτε της Πανδώρας

  και απολαύστε τα συμπαντικά δώρα!!!

 

Τα μποζόνια κάνουν τη μάζα  υπαρκτή

χωρίς αυτά δεν θα υπήρχαμε και εμείς

τα γλουόνια   δίνουν δύναμη και κίνηση

αλλιώς θα είχαμε διαλυθεί

τα φωτόνια κάνουν το Σύμπαν   ορατό

    το Φως ερεθίζει τον οφθαλμό  

και  κάνει την ύλη αντιληπτή      

 

Χωρίς   μάζα δεν θα ήταν  η ύλη   ψηλαφητή

με τη βαρύτητα η μάζα μας  κρατάει  στη Γη

οι δυνάμεις μας κρατούν σε αρμονία και ισορροπία

τα φωτόνια  ερεθίζουν το μάτι μας

  για να απολαύσουμε τη  χρωματική πανδαισία

 

  Τα μικρά είδαμε και τα μεγάλα

   πλησιάσαμε τη γέννηση του Σύμπαντος

              τους πρώτους γαλαξίες σαν χυμένο γάλα  ,  

  ανιχνεύουμε ενέργεια και ύλη  σκοτεινή

    αλλά προς το παρόν κανείς  δεν την είδε

αλλά ο άνθρωπος την πολιορκεί

 

Στο Σύμπαν    την   απειρότητα

  μια   θεία  δημιουργία

την πιο ανοικτίρμονα καταστροφή

την πιο αρμονική ισορροπία

  αντιθέσεις και συνθέσεις , θάνατο και γέννηση

νεότητα  και  αιωνιότητα

προ παντός νόμους με λειτουργικότητα

και ελευθερία

 

Κόσμο κτιστό και άκτιστο

όπου κι’ αν ερευνήσαν

θεό ως τώρα δεν συνάντησαν

 πουθενά δεν τον βρήκαν

αν τα συστατικά του σύμπαντος θεό τα θεωρήσαν

τον θείο Λόγο  όντως σε αυτά ανακαλύψαν

*Αμφικτύων

6/10/2015

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,

Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

http://amphiktyon.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου