Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ

ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ




Ποιος είσαι εσύ ξένε,

ανάμεσα στους αγανακτισμένους της Πλατείας;

μοιάζεις άλλης γενεάς και άλλης ηλικίας,

θαρρείς φερμένος από άλλο αιώνα .

μήπως ήρθες από τον πόλεμο της Τροίας;

για το δικό μας τον αγώνα;



Βλέπω ότι φοράς ακόμη περικεφαλαία,

ιμάτιο και χιτώνα ! φοράς και Ελληνική σκελέα!

είσαι ματωμένος και λερωμένος από χώμα!

φέρνεις λαβωματιές σ’ όλο σου το σώμα!

εξήγηση αδυνατώ να δώσω ακόμα!



Φέρεις οπλισμό δόρυ και ασπίδα

σαν της Παλλάδας Αθηνάς, στον Παρθενώνα:

άκου φίλε να σου πω:

«Είμαι γηγενής πολίτης της Αθήνας. Κατοικώ εις την Πλατεία

αυτό είναι δικό σου και δικό μου χώμα»



«Εδώ ζω από τους πανάρχαιους αχρονολόγητους ενιαυτούς



κάτω από αυτό το μνήμα η ζωή μου είναι αιώνια

η γενιά μου χάνεται στην αιωνιότητα, στα Προϊστορικά τα Χρόνια»



Μα εκεί είναι τα Παλιά Ανάκτορα της βασιλείας…

« Ξεχνάς του Άγνωστου Στρατιώτη το Μνημείο;»

Ξένε κάτι μου κρύβεις χωρίς αιτία!

Λοιπόν θα σου ξεδιπλώσω όλο το κουβάρι της Αλήθείας :

«Εγώ είμαι ο Διο-γενής πολεμιστής υπέρ πατρίδος και Ελευθερίας



Λένε ότι κατάγομαι από του Σείριου το Γαλαξία

πολέμησα στη Γιγαντομαχία

σκοτώθηκα στην Τιτανομαχία

σκότωσα τους κακούργους της Γης με το στρατό του Δία

στις μάχες του Ελληνισμού δεν έλειψα σε ουδεμία



Πολέμησα σ’ όλες τις μάχες νικηφόρα,

Μαραθώνα , Πλαταιές και Σαλαμίνα,

Μίλητος, Τύρος , Γάζα , Αλικαρνασσός και Τροία

Αρβύλα, Γαυγάμηλα , Περσέπολη και Γρανικό

Σογδιανή, Άορνο, Υδάσπη,

με τον Αλέξανδρο μαζί πήγαμε ως τον Ινδό

μετάφερα εκεί ελευθερία και πολιτισμό

όλοι οι λαοί με έχουν σαν θεό.





Πολέμησα και στο Ματζικέρτ και Πύδνα,

Κωνσταντινούπολη, Αλαμάνα , Μονεμβασιά

Δερβενάκια , Μεσολόγγι , Δολιανά, Τριπολιτσά

Σέρβια, Γιάννενα, Λαχανά, Κιλκίς

στον Πενταδάκτυλο και στης Αφροδίτης το νησί



Παντού διακρίθηκα για την πολεμική μου Αξία,

μόνο στη Μ. Ασία τα πράγματα ήρθανε στραβά,

αυτή και της Κύπρου είναι μια θλιβερή τραγωδία,

ηττήθηκα από των ..πολιτικών τα λάθη,

οι «εκλεκτοί» μου έστησαν συνωμοσία!



Πολέμησα και για την Βόρειο Ήπειρο , Κρήτη και Μακεδονία

Καλπάκι, Τεπελένι , Κορυτσά, έφθασα ως το ύψωμα 721

Ελ-Αλαμέιν-Ρίμινι, πήγα και στη μακρινή Κορέα

Γράμμο και Βίτσι, εκεί χύθηκε αδελφικό αίμα



Στις μάχες λαβώθηκα, σκοτώθηκα,

τα κόκκαλα μου ξασπρισμένα, πολλά χάθηκαν στα ξένα,

στους ωκεανούς και στα χωράφια άλλα είναι σκορπισμένα,

πήρα από τους ξένους έναντι της ευεργεσίας, την αγνωμοσύνη

και τι μ’ αυτό; η ψυχή μου μόνον εδώ βρίσκει την απόλυτη γαλήνη,

της Αθήνας αναπνέω το λεύτερο αγέρα



Έχω καιρό που βγαίνω από το μνήμα

με πονάει ο λαός νάναι περιφρονημένος

με λαβώνει της αδικίας το κρίμα

να μου καταθέτει στεφάνι ο κάθε διεφθαρμένος





Να με πισωπλατίζει ο κάθε εξουσιαστής και βολεμένος

ο καταχραστής του δημόσιου ταμείου και ο λυμεώνας,

ο κλέφτης και απατεώνας

ο χρυσοκάνθαρος της διεθνούς λεγεώνας

Πώς να μην είμαι αγανακτισμένος;



Όταν οι λαοπρόβλητοι στα ανάκτορα ασχημονούν

όταν κλέβουν τον ιδρώτα και το αίμα του λαού

όταν τους φτύνεις και αυτοί λένε ότι ..βρέχει

όταν φέρνουν τον ξένο κατακτητή για να τους ξεμπερδέψει

όταν βιάζουν το Σύνταγμα και «τίποτα δεν τρέχει»

τότε αγχόνη και Γουδή τους πρέπει!!



Κατάντησαν τη Βουλή «χαμαιτυπείον»,

όλο μπλα-μπλά , της διαπλοκής το λησταρχείο,

συνεδριάζουν στο χαμάμ ή στο …καφενείο

ψηφίζουν νόμους με τη χερούκλα τους …στο ταμείο

τα Μέσα έγιναν δικό τους τρελοκομείο





Δουλεύουν υπέρ της διεθνούς εξουσίας

απεργάζονται του λαού την πανωλεθρία

ξεπουλάνε του Έθνους την Περιουσία

λαμπρύνουν τη Βουλή δια της….απουσίας

Χαίρε των ‘3’ Οικογενειών η κοινοβουλευτική Συμμορία!!



Αντιστέκομαι στο στεφάνι που καταθέτει ο εξουσιαστής

Αντιστέκομαι στον κάθε πλανητάρχη , των λαών εξολοθρευτή

Αντιστέκομαι στον υποκριτή που παριστάνει τον ανθρωπιστή

Αντιστέκομαι στους τοκογλύφους εταίρους μας

που τους θεωρούν άτομα περιωπής

Αντιστέκομαι στους δασκάλους που έχασαν το μαθητή



Αντιστέκομαι στον κατοχικό πρωθυπουργό και στον κάθε δήμιο και παπατζή

Αντιστέκομαι στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

΄τον άβουλο, αμνό χωρίς φωνή,

Αντιστέκομαι στους βουλευτές , υπουργούς και στην Ασυλία

νοιάζονται μόνον για την επανεκλογή τους και τη λεία

Αντιστέκομαι κατά των σοσιαλ(η)στών που τρώνε το βιός αγέννητων , γεννημένων και νεκρών



Αντιστέκομαι στην παγκόσμια πλουτοκρατία

στη διεθνή διακυβέρνηση και σε κάθε δικτατορία

Αντιστέκομαι και στο λαό όταν ασχημονεί,

όταν χτυπημένος από της ηλεκτρονικής Κίρκης το ραβδί,

με την ψήφο του αυτοκτονεί



Πόνεσα όταν βεβήλωσαν το μνήμα μου με τις φωτιές,

τάραξαν την αταραξία μου με βέβηλες κραυγές,

στους ευζώνους που με φρουρούν έκαναν προσβολές ,

δεν στάθηκαν προσοχή μπρος στις πλάκες

με τις ένδοξες μάχες της Ιστορίας,

έκαψαν εμένα καίγοντας την Ελληνική σημαία,

αγνοούν αυτοί ότι οι πρόγονοι μας έχυσαν ποταμούς αίμα

μαχόμενοι υπέρ Πατρίδος για την ελευθερία



Κάθε φορά που ο λαός επαναστατεί

βγαίνω από το μνήμα και αθέατος μπαίνω στην πορεία

τα αγανακτισμένα παιδιά στην πλατεία

μου δονούν συθέμελα την ψυχή και την καρδία

εγώ δεν πολέμησα για νάχω θαυμαστά μνημεία

μάχομαι ταπεινά για του λαού το δίκιο και της πατρίδος τη σωτηρία»



Εγώ είμαι το ζήδωρο πνεύμα , το Απολλώνειο Φως

κατέβηκα από τις χιονοσκέπαστες κορυφές της Ιστορίας

Είμαι ο Αρρην Λόγος, ο όρθιος Δωρικός σκοπός,

Υπηρετώ τον μυθικό προαιώνιο Νόμο

της παναθρώπινης σωτηρίας



Είμαι αγωνιστής της πνευματικής Ακτινοβολίας,

της Ευρυθμίας,, Πειθαρχίας και της Αρμονίας

όπως την καθόρισε η συμπαντική Πρώτη Αιτία

φρουρός της Απλότητος και Διαφορετικότητος

της βασικής κάθε λαού Αυτάρκειας και Αυτονομίας



Είμαι ο θεματοφύλαξ της τέλειας Μνήμης,

Απολιθώνω τον εραστή της Α-μνημοσύνης και Λήθης ,

Είμαι ο ακοίμητος φρουρός του «Μηδέν Αγαν»

και του «Γνώθι σ’ αυτόν» όπου κι’ αν ανήκει

Σεβασμό στη Χρυσή Τομή και την Ιερά Τετρακτύν

Στέλνω το προμήνυμα στον κόσμο για κάθε νέα Αλλαγή



Είμαι ο πρωτο-χορευτής του καθαρού Λόγου,

στο λαό μας έλαχε και πάλι ο κλήρος για τη νέα τιτάνια πάλη,

να χορέψει τον ξενόφερτο , οδυνηρό πεντοζάλη,

στη δίνη της πρωτόγνωρης των καιρών μας βιοπάλης,

επάνω από το σώμα του φολιδωτού Φιδιού ,

των σκοτεινών σπηλαίων, των θησαυροφυλακίων,

και των κάθε λογής πονηρών Ιερατείων,

της Άγνοιας και Άνοιας , της ποδοπατήσεως του «καλού κ’ αγαθού»



Βοήθησε με , δεν με ακούς;;

Ο βρυχηθμός μου έχει ωριμάσει !!

Παιδιά της Πλατείας Επανάσταση ειρηνική

και δράση

για « Άμεση Δημοκρατία»

Άγνωστε Στρατιώτη! Προσκλητήριο για της Πατρίδος τη σωτηρία ο Δίας επιτάσσει !

Αμφικτύων

09/6/2011,

*Αμφικτύων είναι ο υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Χρ. Κωνσταντινίδης, Συγγραφεύς,

μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών

http://amphiktyon.org/



http://amphiktyon.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου