Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

ΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ

ΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ

του *Αμφικτύωνος

Ποιος είσαι εσύ ξένε;

ανάμεσα στους ανθρώπους της Πλατείας;

μοιάζεις άλλης γενεάς και άλλης ηλικίας,

θαρρείς φερμένος από άλλο αιώνα !

μήπως ήρθες από τον πόλεμο της Τροίας;

αρωγός στο δικό μας τον αγώνα;





Βλέπω ότι φοράς ακόμη περικεφαλαία και ασπίδα,

ιμάτιο και Ελληνικό χιτώνα !

είσαι ματωμένος και λερωμένος από χώμα!

φέρεις λαβωματιές σ’ όλο σου το σώμα!

εξήγηση αδυνατώ να δώσω ακόμα!



Φέρεις οπλισμό δόρυ και περικνημίδα

μήπως είσαι της Παλλάδος Αθηνάς φρουρός στον Παρθενώνα:

«Είμαι γηγενής πολίτης της Αθήνας, κατοικώ εις την Πλατεία

αυτό είναι δικό σου και δικό μου χώμα



Από τα πανάρχαια αχρονολόγητα χρόνια

κάτω από αυτό το μνήμα η ζωή μου είναι αιωνία

η γενιά μου χάνεται στην αιωνιότητα της προϊστορίας»

Μα εκεί υπάρχουν μόνον τ’ Ανάκτορα του 19ου αιώνα!



« Αγνοείς του Άγνωστου Στρατιώτη το Μνημείο;»

Ξένε κάτι μου κρύβεις, κάποιο μυστικό σημείο!

«Λοιπόν θα σου πω όλη την Αλήθεια :

Εγώ είμαι Διο-γενής πολεμιστής του Γένους

υπέρ της Ελευθερίας



Πολέμησα στη Γιγαντομαχία,

σκοτώθηκα στην Τιτανομαχία

σκότωσα τους κακούργους της Γης με το στρατό του Δία

στις εκστρατείες του Ελληνισμού δεν έλειψα σε ουδεμία



Πολέμησα σ’ όλες τις μάχες νικηφόρα,

Πλαταιές , Σαλαμίνα και Μαραθώνα

Μίλητος, Τύρος , Γάζα , Αλικαρνασσός και Τροία

Αρβύλα, Γαυγάμηλα , Περσέπολη και Γρανικό

Σογδιανή, Αορνο, Υδάσπη,

με τον Αλέξανδρο πολέμησα ως την Ινδία

μετέφερα εκεί ελευθερία και πολιτισμό

οι λαοί της Ανατολής με έκαναν θεό.





Πολέμησα στο Ματζικέρτ και Πύδνα,

Κωνσταντινούπολη, Αλαμάνα , Δολιανά

Δερβενάκι , Μεσολόγγι , Μονεμβασία, Τριπολιτσά

Σέρβια, Γιάννενα, Κιλκίς και Λαχανά

και στον Πενταδάκτυλο, στο νησί της Αφροδίτης

τον Αττίλα



Παντού διακρίθηκα για την πολεμική μου Αξία,

μόνο στη Μ. Ασία τα πράγματα ήρθανε στραβά,

αυτή και της Κύπρου είναι μια θλιβερή τραγωδία,

ηττήθηκα από των ..πολιτικών τα λάθη

και τη δολερή διχόνοια,

πέσαμε θύματα της καταχθόνιας του Οβριού συνωμοσία!



Πολέμησα και στην Βόρειο Ήπειρο , Κρήτη και Μακεδονία

Καλπάκι, Πίνδο, Τεπελένι , Κορυτσά,

ως το ποτισμένο με αίμα ύψωμα 721

Ελ-Αλαμέιν-Ρίμινι και έως τη μακρινή Κορέα

Γράμμο και Βίτσι, εκεί χύθηκε αδελφικό αίμα



Στις μάχες λαβώθηκα, σκοτώθηκα,

τα κόκκαλα μου ξασπρισμένα,

πολλά έμειναν ορόσημα στα ξένα,

στους ωκεανούς και στα χωράφια σκορπισμένα.



Για την ευεργεσία ανταμείφτηκα από τους ξένους με αγνωμοσύνη

εγώ πολέμησα υπέρ της παγκόσμιας ελευθερίας και της ειρήνης

στο λεύτερο αγέρα στον Παρθενώνα

η ψυχή μου μόνον εδώ βρίσκει τη γαλήνη,



Έχω καιρό που βγαίνω από το μνήμα

σαν με λαβώνει της αδικίας το κρίμα

με πονάει ο λαός νάναι περιφρονημένος

να μου καταθέτει στεφάνι ο κάθε διεφθαρμένος

και ο κάθε εξουσιαστής και βολεμένος,

και ο λαός ναναι μονίμως αδικημένος.



Σιχαίνομαι τον κάθε κλέφτη , διαπλεκόμενο και κηφήνα

που ανεβαίνει στης Βουλής το βήμα

τον κάθε καταχραστή του ταμείου και απατεώνα,

το χρυσοκάνθαρο εξουσιαστή και λερωμένο

πώς να μην είμαι αγανακτισμένος;



Όταν οι ‘ λαοπρόβλητοι’ στα ανάκτορα ασχημονούν

Όταν ρουφάνε τον ιδρώτα και το αίμα του λαού

Όταν τους φτύνουν και λένε ότι ..βρέχει

Όταν φέρνουν τον ξένο για να μας ληστέψει





Όταν παραδίδουν την Εθνική Ανεξαρτησία,

Όταν χρεοκοπούν τη χώρα την πλουσία

Όταν όλα τα αφήνουν αγκυλωμένα σε πλήρη ακινησία

για αυτούς «τίποτα δεν τρέχει, μόνον η αναπαραγωγή της εξ-ουσίας»



Κατάντησαν τη Βουλή «πορνείο»,

του μπλα-μπλά και της διαπλοκής το λησταρχείο,

συνεδριάζουν εις το …καφενείο

ψηφίζουν τους νόμους στο πόδι …στο ταμείο

τα Μέσα έγιναν το δικό τους πτυελοδοχείο





Δουλεύουν υπέρ της διεθνούς εξουσίας

απεργάζονται του λαού την πανωλεθρία

ξεπουλάνε του Έθνους την Περιουσία

λαμπρύνουν τη Βουλή δια της….απουσίας



Χαίρε!! των ‘3’ Οικογενειών η κοινοβουλευτική Συμμορία!!



Αντιστέκομαι στο στεφάνι που καταθέτει ο εξουσιαστής

Αντιστέκομαι στον κάθε πλανητάρχη , των λαών τον εξολοθρευτή

Αντιστέκομαι στον υποκριτή που παριστάνει τον ανθρωπιστή

Αντιστέκομαι στους τοκογλύφους εταίρους

που τους θεωρούμε άτομα περιωπής



Αντιστέκομαι στον κατοχικό Πρωθυπουργό, στον κάθε παπατζή

Αντιστέκομαι στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

άβουλο, νενέκο χωρίς φωνή,

Αντιστέκομαι στους υπουργούς και βουλευτές και στην Ασυλία

που νοιάζονται μόνον για την επανεκλογή και για τη λεία

Αντιστέκομαι κατά των νεοφιλελεύθερων επιδρομών

των αριστεροδεξιών και σοσιαλ(η)στών

εις βάρος των αγέννητων , γεννημένων και των νεκρών



Αντιστέκομαι στην παγκόσμια πλουτοκρατία

στη διεθνή διακυβέρνηση και στη δικτατορία

Αντιστέκομαι και στο λαό τον χαλασμένο

από της ηλεκτρονικής Κίρκης το ραβδί τον βαρεμένο

με την ψήφο του αυτοκτονεί αλυσοδεμένος



Πόνεσα που βεβήλωσαν το μνήμα μου με τις φωτιές,

ετάραξαν την αταραξία των νεκρών πολεμιστών

έκαψαν των ευζώνων φρουρών τις σκοπιές,

δεν στάθηκαν προσοχή μπρος στις ιερές πλάκες

με τις ένδοξες επιγραφές,



Έκαψαν εμένα καίγοντας την Ελληνική σημαία,

εμείς χύσαμε γι αυτό το σύμβολο ποταμούς το αίμα ,

μαχόμενοι υπέρ Πατρίδος κάτω από αυτήν γενναία

εκσυγχρονισμός δεν είναι η αμφισβήτηση ενός συμβόλου ,

και μιάς ιδέας

είναι η χάραξη μέσα από το παρελθόν πορείας νέας



Κάθε φορά που ο λαός επαναστατεί

βγαίνω από το μνήμα και μπαίνω στην γραμμή

να ενισχύσω τα αγανακτισμένα παιδιά στην πλατεία

που μας εδόνησαν συνθέμελα την καρδία

αγωνιζόμενοι για την Ελευθερία ,το Δίκαιο

και της Πατρίδος τη σωτηρία»





Μετά εξαφανίσθηκε ο άγνωστος στρατιώτης και εμφανίζεται νέα ωραία με φωτοστέφανο στην κεφαλή και με ξυπνά!

Εγώ είμαι η Ελλάς:

Εγώ είμαι το ζήδωρο πνεύμα , το Απολλώνειο Φως

κατέβηκα από τις χιονοσκέπαστες κορυφές της Προϊστορίας

Είμαι ο Αρρην Λόγος, η αειφόρος Ρέα,

ο όρθιος Δωρικός σκοπός, της κάθε Αυτογνωσίας





Υπηρετώ νομοτελειακά τον μυθικό προαιώνιο Νόμο

της παναθρώπινης και συμπαντικής Αξίας

Είμαι αγωνιστής της πνευματικής Ακτινοβολίας και της διαρκούς ροής,

της Ευρυθμίας,, Πειθαρχίας και Αρμονίας

Φρουρός της Απλότητος και Διαφορετικότητος

της βασικής κάθε λαού Αυτονομίας ο μαχητής

Είμαι ο θεματοφύλαξ της τέλειας Μνήμης και εχθρός της Α-μνησίας,





Απολιθώνω τον εραστή της Λήθης και της Α-μνημοσύνης,

Είμαι ο ακοίμητος φρουρός του «Μηδέν Αγαν»

και της Δικαιοσύνης

του «Γνώθι σ’ αυτόν» που τα πάντα φανερώνει

Σέβομαι τη Χρυσή Τομή και την Ιερά Τετρακτύν

Στέλνω το προμήνυμα της κάθε Αλλαγής

του νέου κόσμου σαν αυτόν που ξημερώνει





Είμαι ο πρωτο-χορευτής του καθαρού Λόγου,

στο λαό μας έλαχε και πάλι ο κλήρος

να χορέψει τον ξενόφερτο χορό του Ζαλόγγου,

στη δίνη της πρωτόγνωρης παγκόσμιας πάλης,

επάνω από το σώμα του φολιδωτού Φιδιού ,

των σκοτεινών σπηλαίων, των θησαυροφυλακίων,

και των κάθε λογής πονηρών Ιερατείων,

της Άγνοιας και Άνοιας , της αρνήσεως του «καλού

κ’ αγαθού»



Έλληνα βοήθησε με , δεν με ακούς;;

Ο βρυχηθμός μου έχει ωριμάσει . Η φωνή μου στεντορεία !!

τα Παιδιά της Πλατείας απαιτούν Άμεση Δημοκρατία»

Άγνωστε Στρατιώτη! Προσκλητήριο τώρα για της Πατρίδος τη σωτηρία!



Αμφικτύων

09/6/2011,

*Αμφικτύων είναι ο υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Χρ. Κωνσταντινίδης, Συγγραφεύς,μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών

http://amphiktyon.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου