Σάββατο 28 Απριλίου 2012

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ

του Αμφικτύωνος



Πως σε λένε μικρή μου ; τη ρωτώ

Μου απαντά δειλά-δειλά Δημοκρατία

Πόσων ετών είσαι ; 2.500 ετών

και ακόμη δεν ενηλικιώθηκες; Πω, πω!!

πάσχεις από καχεξία



Την ξαναρωτώ;

Δημοκρατία έχεις πατέρα , μητέρα , αδελφές;

Όχι μου απαντά. Τώρα έχω μόνον βιαστές

Ο παππούς μου Σόλων και ο πατέρας μου Κλεισθένης

ήταν Αθηναίοι, ένδοξοι και ευγενείς .

άνδρας μου ήταν ο Περικλής

τώρα είμαι κόρη υιοθετημένη



Από πού κατάγεσαι μικρή μου; είσαι γηγενής;

Είμαι Αθηναία γκάγκαρη , νομοταγής

πιστεύω στο Δία, προστάτιδα έχω την Αθηνά

ανήκω στου Ολύμπου τη Διογενή γενιά



Όλοι με σέβονταν όταν γεννήθηκα στου Δήμου την Εκκλησία

σήμερα είμαι παραπεταμένη στη γωνιά



Μήπως είσαι απροσάρμοστη εκ γενετής

και αυτή είναι η αιτία;

μήπως είσαι κακιά, ελευθερίων ηθών και πλαδαρή;

μήπως είσαι ευαίσθητη, φλύαρη και πονηρή;

μήπως πάσχεις από αδυναμία και δειλία;

μήπως είσαι ραδιούργα , σεμνή , σεξομανής

και ρέπεις στην ανωμαλία;

βλέπω ότι ξέπεσες στους οίκους ανοχής;



Δεν ισχυρίζομαι ότι είμαι τιμία

όμως από τις άλλες είμαι η πιο καλή

Ποιες εννοείς πανέμορφη μικρή ;

τη λαμπερή Βασιλεία ,

την αυστηρή Ολιγαρχία ,

την αλητήρια αδελφή μου , Οχλοκρατία .

η μόνη που με ξεπερνά είν’ η Αριστοκρατία

εγωίστρια και απόμακρη, δεν χαίρει λαϊκής ετυμηγορίας

αυτή απαιτεί άριστη Παιδεία



Έχεις άλλες αδελφές Δημοκρατία;

Έχω μιά αδελφή, την άσωτη Οχλοκρατία

συχνάζει στα κακόφημα μαγαζιά

και στα χαμαιτυπεία

πάντα καιροφυλακτεί πότε θα αρρωστήσω

για να μου πάρει την εξουσία

ορμάει όταν υπάρχει Διαπλοκή, Διαφθορά και Ασωτία

αγνόηση των Νόμων και Απληστία



Με σπασμούς τη χώρα αναστατώνει

ξεσπάει συγκρούσεις, απεργίας και με πληγώνει

απορρυθμίζει τη ζωή , ανατροπή φέρνει στην κοινωνία

καίνε την πόλη παρακρατικοί, σπάνε τα μαγαζιά μετά μανίας

διαλύουν το κάθε τι και φέρνουν αναρχία



Εγώ με ιδρώτα τα δίνω στους πλουσίους

κι’ αυτή με τους φτωχούς ζητάει τα κλεμμένα από την Ολιγαρχία

πουλάει στο λαό επαναστατικούς μανδύας

από το χάος ξεπηδά συχνά Φως και Ελευθερία



Δημοκρατία, διαφθορά και Οχλοκρατία

ένα τσουνάμι γίνατε

και πνίξατε την…Τροία

δημοκρατία έχουμε

και διαφθορά συνάμα

η πρώτη με την δεύτερη

έγιναν ένα κράμα



Δεν έχεις άλλες αδελφές ;

Δυστυχώς, όπως σου είπα έχω μόνον βιαστές

όλοι οι λαοί με θέλουνε δικιά τους

να με βιάσουν προσπαθούν

την παρθενία μου να κρεμάσουν στα ανάκτορα τους



Όταν σεβασμό στους θεσμούς ζητώ

αυτοί μου την αρνούνται

με βρίζουν με χουγιάζουνε

και με πετροβολούνε



Δικτάτορες αρχομανείς, ακόμη και και δημοκράτες ωφελιμιστές,

των θεσμών μου είναι σφετεριστές

με φιλοξενούν στον οίκο τους, τάζοντας παντρειά

αθετούν το λόγο τους και με βιάζουν σαδιστικά





Ο καθένας με τα βίτσια του

άλλος μπρος , άλλος πίσω κι’ άλλος πλαγιαστά

με δέρνουν με ξευτελίζουν ,

και όταν τα δικαιώματα μου επικαλεσθώ

τότε με φυλακίζουν



Τους δικτάτορες εκδικούμαι ως εξής:

όταν ανέβουνε ψηλά

εγώ τους τραβώ τη σκάλα

και πέφτουν και γκρεμίζονται

λίγοι καταλήγουνε στη φυλακή

και πιο λίγοι στην κρεμάλα



Οι φαυλοκράτες κοροϊδεύουν το λαό

του υπόσχονται χάνδρες και καθρεφτάκια

αυτοί κατασπαράζουν το θησαυρό

και στο λαό χαρίζουνε φόρους και χαράτσια



Εκείνο όμως που με πληγώνει πιό πολύ

είν’ η ηθική χρεοκοπία

ο εγκλεισμός από τα παιδιά μου σε οίκο ανοχής

γυμνή ταπεινωμένη

να με βιάζει ο κάθε θηριομανής τοκογλύφος

μισοπεθαμένη

έβγαλαν τα τιμαλφή μου σε αγοραπωλησία,

τα χρυσαφικά μου λεηλατεί η διεθνής συμμορία





Τον τελευταίο καιρό διεθνείς εξουσιαστές,

τοκογλύφοι και εντόπιοι μεταπράτες

παριστάνουν τους «προστάτες»

και σε πλούσιους πελάτες με πωλούν στις αγορές



Η περικαλλής μου πόλη, η Αθήνα

παραδόθηκε σε βαρβάρους απ’ την Ασία

γέμισαν τα κοινοβούλια τρωκτικά ολιγαρχίας

τό «όστις αγορεύειν εβούλετο»

αντικατέστησαν δογματικοί μονόλογοι κλεπτοκρατίας



Τότε υπήρχε πλήρης ανεξιθρησκεία

πριν με δολοφονήσει η ξενόφερτη θρησκεία

έκτοτε έκαναν την κατοικία μου ξένη αποικία

και τη χώρα μου έρημο της Γεδρωσίας

στάνη προβάτων , κατάντησαν του Δήμου την Εκκλησία



Όμως ό, τι κι’ αν κάνουν ματαιοπονούν



έσσεται γαρ ήμαρ



 οι βιαστές μου θα  τιμωρηθούν



και πάλι θα  εφαρμοσθούν οι Νόμοι του Δία



από τον Ιερό Βράχο οι εχθροί μου θα γκρεμισθούν



*Αμφικτύων

10/9/2010

*Αμφικτύων είναι ο Κωνσταντίνος Χρ. Κωνσταντινίδης ,

μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου